(Re)trobada amb el professorat per programar la segona fase de la campanya COMunitats

El setembre vam reprendre les reunions amb mestres i professorat de centres educatius amb els quals treballarem la segona fase de “COMunitats: relacions sostenibles a l’escola i al món”. Enguany, durant aquesta segona fase, l’alumnat reflexionarà sobre la justícia econòmica i social des d’una perspectiva d’interculturalitat crítica fora del centre i tindrà l’oportunitat d’implicar-se en les accions de mobilització i transformació de l’entorn local des d’una perspectiva global.

El 27 de setembre i el 4 d’octubre de 2023, la Nines i la Núria, coordinadores i l’Andrea, educadora del projecte COMunitats, ens vam reunir amb el professorat de l’Institut Santa Eulàlia de les optatives de 3r i 4rt ‘Ciutat, Centre i Sostenibilitat‘.

El 6 d’octubre de 2023, la Nines i la Núria, coordinadores, i la Martina, tallerista del projecte, ens vam reunir amb la cap d’estudis de l‘escola Ernest Lluch. Enguany, durem a terme el projecte amb dos grups de 6è donat que, durant el curs passat, es va crear un nou grup classe amb alumnat de matrícula viva.

El 18 d’octubre la Nines, coordinadora i la Maka, tallerista del projecte ens vam reunir amb el cap d’estudis i les tutores de sisè de l’escola Cèsar August de Tarragona, per programar el projecte a valors amb els tres grups classe complets de sisè. Aquell mateix dia es van repartir les publicacions de la primera fase i es va donar el toc d’inici en dos dels grups i el tercer l’endemà, tot creant comunitat i coneixent els podcasts elaborats per l’alumnat de l’any anterior que es troben a la web del centre: https://agora.xtec.cat/ceipcesaraugust/portada/6e-realitza-el-projecte-fem-comunitat/

El 24 d’octubre, ens vam reunir amb les mestres de l’escola especial Montserrat i programar la segona fase del projecte en el segon trimestre, enguany una nova mestra s’incorporarà en el procés i part de l’alumnat.