Vivim la Festa de l’Economia Solidària de l’Hospitalet!

El dissabte 16 de setembre de 2023 la Fundació Akwaba hem viscut la Festa de l’Economia Solidària de l’Hospitalet (FESLH), que s’ha celebrat junt amb les festes del barri de Bellvitge.

Entre d’altres moltes activitats, s’ha dinamitzat el taller futurs (im)possibles per a la transició ecosocial de la XES Catalunya i de l’ateneu cooperatiu Coopolis. Akwaba hem participat del taller imaginant un dels escenaris possibles de la ciutat de l’Hospitalet d’aquí a 20 anys i posant en comú amb totes les participants els dos escenaris imaginats per a destacar què fem i què podem fer en aquesta transició ecosocial per a arribar a l’escenari positiu per a l’any 2043.

També s’han exposat materials de difusió de diferents entitats i Akwaba hem compartit, de la campanya COMunitats, el díptic informatiu i els reconeixements de la primera fase dels centres educatius de l’Hospitalet.

Moltes gràcies!

La Campanya

COMunitats: relacions sostenibles a l’escola i al món és una campanya d’educació per a la justícia global impulsada per la Fundació Akwaba.