Teixim comunitat a la festa de la diversitat!

El passat diumenge 11 de juny de 2023 vam celebrar al Parc de la Marquesa de l’Hospitalet la XXVIII Festa de la Diversitat. Un any més, vam participar, juntament amb les entitats social de la ciutat, d’una jornada plena d’activitats, tallers, música i danses.

La Fundació Akwaba vam dinamitzar diverses activitats, entre d’elles, el mural col·lectiu “Teixim comunitat” emmarcat en la campanya d’educació per a la justícia global “COMunitats: relacions sostenibles a l’escola i al món”. Es va fer una exposició de la implementació de la primera fase de la campanya a dos centres educatius de la ciutat els cursos 2022-23; a l’escola Ernest Lluch i a l’institut Santa Eulàlia.

El procés del taller “Teixim comunitat” va sumar les aportacions de cada participant al mural gegant col·lectiu inspirat en la imatge gràfica de la campanya. Aquestes creacions mostren la reflexió sobre quins elements faciliten sumar comunitat i allò que ens agrada del barri.