Publiquem el vídeo Fem Comunitat al barri i al món amb l’escola Ernest Lluch

Els nens i nenes de 6èA i 6èB de l’escola Ernest Lluch de l’Hospitalet de Llobregat van anar a visitar dins el marc del mòdul 10 del projecte COMunitats, les iniciatives d’Economia Social i Solidària del seu entorn de la comunalitat, La Florida s’Aveïna: l’Altaveu Jove i AMRA (Asociación de mujeres racializadas) a l’espai de Pomezia a la Florida i la Suculenta a Bellvitge. L’alumnat, tal com veureu en el vídeo va tenir l’oportunitat de fer entrevistes i conèixer una mica més sobre quina era la seva organització, com treballaven les cures, l’antiracisme, els feminismes i generaven accions i economies transformadores per a la justícia global.

Moltes gràcies!!!