Publiquem el vídeo Fem Comunitat al barri i al món amb l’IE ARTS

Amb l’alumnat 2n d’ESO de l’assignatura Pau: Comunitats Sostenibles de l’IE Arts de Sants-Montjuïc vam anar a visitar el restaurant cooperativa Abarka, una iniciativa d’economia social i solidària i antiracista del seu entorn, acompanyades per la Fundació Akwaba i per la cooperativa de comunicació transformadora COMSOC-Comunicació Social. En aquesta visita l’alumnat va poder fer entrevistes i descobrir més sobre el projecte d’Abarkacoop. Arran d’aquesta visita l’alumnat va elaborar un pòdcast el qual van poder enregistrar en la ràdio Ona de Sants (94.6 FM), una ràdio de barri propera al centre educatiu. A continuació teniu el vídeo.

Moltes gràcies!!