Sensibilitzem la COMunitat educativa a l’institut escola Arts a través de la comunicació transformadora

A Akwaba continuem amb la implementació del projecte COMunitats amb la darrera part del mòdul 6. A l’institut escola Arts, amb els grups de 4t A, 4t B i 4t C, després de la fase d’investigació, hem dissenyat i executat la intervenció de comunicació transformadora per sensibilitzar sobre el dret a la no discriminació, les cures i la interculturalitat crítica a la resta de l’institut.

En aquest mòdul ens ha acompanyat COMSOC, i el procés ha consistit en dissenyar un guio d’un podcast per fer una terútlia entre les diferents integrants del grup classe per parlar, per una banda, sobre les necessitats i el paper que tenen les cures dins de l’institut i, per altra banda, sobre la interculturalitat crítica. Així doncs, ens hem proposat reflexionar sobre la comunitat i les relacions que s’estableixen i sostenen l’institut escola Arts.

A continuació pengem els enllaços dels diferents podcasts:

4t A. Racisme i diversitat al centre – https://go.ivoox.com/rf/109806109

4t B. Com ens enriqueix la diversitat – https://go.ivoox.com/rf/109807134