Publiquem el vídeo Fem COMunitat a l’institut Santa Eulàlia

L’alumnat de 3r i 4t de secundària de l’institut Santa Eulàlia, després d’haver fet un procés d’investigació, amb la col·laboració de COMSOC ha preparat un guió d’entrevista per poder entrevistar i conèixer més en profunditat diferents membres de la comunitat educativa que participen activament (de forma més visible o invisible) en promoure les cures dins de l’institut i vetllar perquè hi hagi relacions sostenibles dins d’aquest. Aquesta acció ha permès a l’alumnat visibilitzar rols que no acostumen a ser tan coneguts i a reconèixer i visibilitzar interessos i sabers d’aquestes persones que van més enllà dels que es reconeixen dins de l’institut. Els podcasts resultants amb les entrevistes a la Leire i l’Antoni es difondran per sensibilitzar la comunitat educativa sobre les cures a l’institut Santa Eulàlia que contribueixen a tenir relacions sostenibles al centre.

L’activitat compta amb el següent vídeo, on l’alumnat estan duent a terme l’acció de comunicació transformadora.