Iniciem la campanya COMunitats amb el cinema a la fresca: “Al otro lado del cuidado”

El passat dia 1 de juliol de 2022 la Fundació Akwaba hem celebrat l’onzena edició del cinema a la fresca al pati de l’entitat. L’activitat s’emmarca a la campanya educativa “COMunitats: relacions sostenibles a l’escola i al món d’Akwaba” que començarà la seva implementació a centres educatius aquest curs escolar 2022-23.

El cinema a la fresca ha comptat amb la col·laboració de Mujeres Unidas Entre Tierras que va presentar els objectius i les tasques de la seva entitat. També va compartir vincles de les seves experiències amb el documental “Al otro lado del cuidado” que traca les cadenes globals de cures donant visibilitat a la realitat de treballadores que treballen cuidant persones dependents i altres tasques de la llar.