Publiquem el vídeo Fem Comunitat al barri i al món amb l’Institut Montjuïc

L’alumnat de 4t A, 4t B i 4t C de l’Institut Montjuïc de la matèria de Cultura i Valors van anar a visitar el BLOC4BCN, una iniciativa d’economia social i solidària del seu entorn proper, acompanyades per la Fundació Akwaba i per la cooperativa La Tregua. El BLOC4BCN, és un dels espais cooperativistes més grans de Barcelona situat a Can Batlló, al districte de Sants-Montjuïc. L’objectiu de la sortida va ser conèixer referents locals i propers que s’organitzessin entorn les economies transformadores realçant les relacions globals-local i el treball de cures. A continuació, us deixem el vídeo on podreu veure un tastet.
Moltes gràcies!!!

La Campanya

COMunitats: relacions sostenibles a l’escola i al món és una campanya d’educació per a la justícia global impulsada per la Fundació Akwaba.